Veelgestelde vragen

En onze antwoorden hierop

Ja, bij VekaBest leveren we zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten. Voor particuliere bestellingen verwijzen we je graag door naar onze website https://theorie-leren.nl/

Ja, je kunt je bestelling ook telefonisch aan ons doorgeven. Bel ons op 040 – 214 00 80, en we zorgen ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden. Wil je de bestelling liever bij ons op locatie ophalen? Geen probleem! Laat het ons weten en we zorgen dat je producten klaarstaan bij ontvangst.

We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Bestel je op een werkdag vóór 16:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen heb je je bestelling binnen twee werkdagen in huis. Digitale producten ontvang je direct per e-mail.

Ja, afhankelijk van het product kunnen wij maatwerk of personalisatie aanbieden. Denk hierbij aan covers in je eigen huisstijl, branding of andere aanpassingen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Retourneren is mogelijk, mits je voldoet aan de volgende voorwaarden:
• De artikelen worden in oorspronkelijke staat geretourneerd (schoon, ongebruikt, in de originele verpakking en onbeschadigd).
• De retourzending wordt binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld.
Neem contact met ons op als je een retour wilt aanmelden of vragen hebt over het proces.

Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 8:00 – 17:00 uur bereikbaar via telefoon (040 – 214 00 80) en e-mail (info@vekabest.nl).

Bestellingen via de zakelijke webshop kun je met iDeal betalen. Als je een account hebt voor ons klantenportaal krijg je een factuur of werken we met automatische incasso.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via de zakelijke webshop of het klantenportaal ontvang je van ons altijd een orderbevestiging. Heb je na 30 minuten nog steeds geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan je spamfolder. Als de mail daar ook niet terecht is gekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

We doen er alles aan om jouw ervaring met VekaBest zo prettig mogelijk te maken. Ben je toch ergens niet helemaal tevreden over? Neem dan gerust contact met ons op via info@vekabest.nl of vul het formulier in op onze contactpagina. We kijken graag samen naar een passende oplossing.

Controleer je bankrekening om te zien of het bedrag is afgeschreven. Daarnaast ontvang je van ons altijd een orderbevestiging als de bestelling goed is doorgekomen. Heb je geen bevestiging ontvangen of is het bedrag niet afgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer jij een bestelling hebt geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om artikelen te wijzigen of annuleren. Per ongeluk een foutje gemaakt in je adresgegevens? Neem even contact op met onze klantenservice.

Je kunt op rekening bestellen als je een klantenportaal hebt. Na een bestelling ontvang je van ons een factuur. Heb je geen klantenportaal? Bel dan onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden.

Ja, je ontvangt altijd een factuur met een duidelijke BTW specificatie.

Ja, je ontvangt na verzending een e-mail met een Track & Trace-link om je bestelling te volgen.

De verzendkosten bedragen € 5,95 excl. BTW (€ 7,20 incl. BTW).

Wanneer je bestelling incompleet is, niet klopt of beschadigd binnen is gekomen, kun je direct contact opnemen met onze klantenservice.

Voor demo’s of meer informatie over onze producten en diensten kun je contact opnemen met onze vertegenwoordigers. Zij komen dan graag bij je langs. Kijk hier welke vertegenwoordiger in jouw regio beschikbaar is: https://www.vekabest.nl/Zakelijk/#PointOfSale

Staat je vraag hier niet tussen? Stel 'm dan gerust aan onze klantenservice!